E-Mutabakat S.S.S.
E-Mutabakat Nedir?
E-Mutabakat programı BA / BS formu veya oluşturduğunuz cari hareketleri mutabakat formuna dönüştürerek carinize e-posta ya da KEP aracılığı ile ulaştırıp, carilerinizin verdikleri cevapları görüntüleyebilmenizi ve 10 yıl yasal geçerli dijital ortamda saklayabilmenizi sağlar.
E-Mutabakatın Faydaları Nelerdir?
- Rapid SSL 256 bit şifreleme ile bilgileriniz korunuyor
- Veri Bütünlüğü
- Yüksek Mutabakat Cevaplama Oranı
- Kolay Takip
- Hızlı Mutabakat Sayesinde Hızlı Nakit Akışı
- Hem Zaman Hem de Kağıt Tasarrufu Sağlama
E-Mutabakatımı KEP İle Gönderebilir miyim?
Evet, EDM E-Mutabakat ürünü sayesinde iş ortaklarınızın KEP adreslerine de mutabakat linkini gönderebilir, böylece E-Mutabakatlarınız 1. derece hakim yorumuna gerek kalmaksızın yasal geçerli hale gelir. EDM KEP ile E-Mutabakat gönderimini en ekonomik seviyede sağlayabilmek için E-Mutabakat paketlerini kullanıcılarının hizmetine sunmuştur.
E-Mutabakat Servisinde Hangi İşlemleri Yapabiliriz?
E-Mutabakat servisinde, cari, BA ve BS bakiyeler taraflar arasında sorgulanır. Sorgu listeleri gelen ve giden mutabakat talepleri olarak oluşur. Tek bir platform üzerinde tüm gelen ve giden mutabakat taleplerinin durumları (bekleyen, onaylanan, reddedilen vb.) takip edilir.
E-Mutabakat Uygulamasında İşlemlerimi Nasıl Yapabilirim?
Mutabakat uygulaması için yapılması gereken ise muhasebe programından Excel veya XML (Tüm muhasebe programlarının uymak zorunda olduğu GİB standartları) ilgili ayın mutabakat listesinin çıktısının alınması ve EDM mutabakat uygulamasına yüklenmesidir.
E-Mutabakatlarımı Nasıl Gönderebilirim?
EDM mutabakat sistemi yüklenen mutabakatları tüm iş ortaklarına tek tuşla, otomatik ve ayrı ayrı link olarak göndermektedir. İş ortakları linki tıklayarak mutabık olup olmadıklarını seçerler mutabık değillerse kendilerine göre doğru Excel yada XML geri yüklerler ve örnekteki firmamız cevabını almış olur ve iş ortakları cevap verdikçe örnekteki firmamızın e-postasına geri bildirim raporu sistem üzerinde gelecek ve tüm mutabakatların durumlarını tek sistem üzerinden takip edilebilecektir.
Online Olarak Onaylanan Mutabakatın Sonrasında Fax İle Yeniden Gönderilmesi Gerekir mi?
Online olarak onaylanan/onaylanmayan mutabakatlar sisteminizde görüneceğinden fax ile tekrar gönderim yapılmasına gerek yoktur.